شهرام ارشادی زاده ۲۳ فروردین ۱۳۵۴ شهر اصفهان است. تحصیلات خود را در رشته برق و با مدرک کارشناسی به پایان رساند.

علاقه وافر وی به موسیقی باعث شد تا از سال ۱۳۷۰ به فراگیری ساز پیانو بپردازد ، در سال های بعد در محضر اساتیدی چون آقایان احمد پژمان ، امیر اسلامی ، محمدرضا صادقی و هوشنگ کیا به فراگیری ارکستراسیون ، هارمونی  و سلفژ پرداخت.

نیاز روز افزون به آشنایی با علوم اکوستیک و صدابرداری وی را مشتاق به اندوختن تجاربی در این زمینه نمود که سرانجام در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ مدرک صدابرداری از کانون صدابرداران  زیر نظر خانه موسیقی ایران گردید در

همین سال استودیو صدابرداری ” فناوران صوت سپاهان ”   را  با مجوز رسمی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تاسیس کرد.

از آثار ساخته شده توسط آقای شهرام ارشادی می توان به مجموعه “شاهنامه خوانی” شامل شش دی وی دی  (صوتی-تصویری) با خوانندگی سیدرضا ابودردا و آهنگ سازی و تنظیم شهرام ارشادی اشاره نمود، این مجموعه در مرحله پالایش تصویر بوده و به زودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

آلبوم ” رقص سایه ها

این آلبوم شامل ۱۴ قطعه موسیقی بی کلام بر اساس ملودی های ساده و روان برای پیانو با آهنگسازی و تنظیم شهرام ارشادی و اجرای دلنشین هامیک الکساندریان در سال ۱۳۹۳ با مجوز رسمی ازوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی منتشر گردید.

آلبوم ” تا اتفاق تازه…

این آلبوم شامل ۸ قطعه موسیقی با کلام به همراه پیانو ، با ترانه سرایی و آهنگ سازی شهرام ارشادی و تنظیم کنندگی آقایان هامیک الکساندریان و دکتر آربی بابومیان با خوانندگی شاهین ملکی و اجرای پیانوی هامیک الکساندریان در سال ۱۳۹۵ با مجوز رسمی ازوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی منتشر گردید.

آلبوم ” حرف ناجور 

این آلبوم شامل ۸ قطعه موسیقی با کلام با ترانه سرایی ، آهنگسازی و تنظیم شهرام ارشادی و خوانندگی قاسم ناقه در مرحله تولید و اخذ مجوز می باشد.

آلبوم ” قصه ی دلتنگی

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با کلام و با ترانه سرایی و آهنگ سازی و تنظیم شهرام ارشادی در مرحله تولید و اخذ مجوز می باشد.

آلبوم” نه و هرگز

شامل ۹ قطعه موسیقی با کلام ، با آهنگسازی شهرام ارشادی و تنظیم مشترک شهرام ارشادی و اردشیر فلاحیان و خوانندگی علی محمدی در سال ۱۳۹۷ با مجوز رسمی ازوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی منتشر گردید.

بیوگرافی
دسته بندی شده در:    

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.